pondělí 28. ledna 2013

Horory, horory, horory..

Já osobně mám horory ze všech filmových žánrů nejradši, protože se ráda bojím.
Při filmech tohoto žánru máme možnost mít strach tzv. na řetězu. Je jen na nás jaký si na film uděláme názor a jestli v nás vyvolá strach nebo ne. Jsou horory smyšlené, na kterých jde snadno poznat, že je tam hodně nadpřirozena a reálné/podle pravdy, na kterých naopak poznáme, že je opravdu možné, že některé části filmu se opravdu mohly stát.
Skvělé jsou však i hororové knížky nebo povídky. Já doma jednu knížku s hororovými povídkami mám, jmenuje se Noční můry nespí a je od tvůrčí skupiny Hlava Nehlava. Některé povídky v ní, mě donutí přemýšlet, a u některých je navíc i krátký text o autorovi a třeba i o tom, jaké má fóbie a proč v povídce použil zrovna téma upíři apod..
Ale teď zase zpátky k filmovým hororům, mezi mé nejoblíbenější horory patří např. Silent Hill, protože je to horor úplně jiný než ostatní, svojí atmosférou a příběhem, který se v žádném jiném filmu zatím neobjevil, další je třeba Kruh, patří mezi hororové legendy a jde z něj opravdu strach a ještě třeba Grave Encounters, film s úžasně strašidelným prostředím - bývalá psychiatrická léčebna a se skvělými efekty. A takhle bych s rozepisováním mých oblíbených hororů mohla pokračovat dál, ale myslím, že tohle stačí..






                           
                      Scéna ze Grave Encounters



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý slušně vyjádřený názor :)