neděle 6. ledna 2013

School must go on! + školní update

A je to tu! Pondělí, všemi školáky tak milovaný den. Den plný útrap /ráno vyhrabat se z postele je teda skvělý/. 
No, každopádně jsem byla opět donucena do tohoto ústavu vejít a dělat, jakože jsem děsně fresh a připravená na 6 hodin drcení. /Po tom leháru je to docela šok./
Každopádně jsem se definitivně rozhodla :D že můj blog bude autorský s občasnými plky o seriálech, které já naprosto miluju a jsem schopná za den zkouknout celou sérii bez ohledu na to, jak je dlouhá, když to dokoukám, /nebo nedokoukám, toho jak mě to chytne :D/ zamiluju se zase do něčeho nového a tak to jde pořád dokola.
Ale každopádně jsem se rozhodla, že deníčkové a lehké články budu střídat s něčím těžším a delším. Toť celá zpráva, já jdu připravovat něco těžšího a delšího a vy mi dejte vědět, jaký byl váš den ve škole po takové době doma :D


2 komentáře:

Děkuji za každý slušně vyjádřený názor :)