pátek 4. ledna 2013

Předsevzetí nesplnitelná.

Pochlubte se, kdo měl (má) taky prodloužený prázdniny? :o) Je to skvělý, ale že bych ty dva dny navíc používala k něčemu duchaplnějšímu, než je čučení na filmy, které už jsem viděla stokrát a sepisování předsevzetí, která stejně nikdy nesplním :D Dopadlo to takhle:
1. Mít vyznamenání- můžete si myslet, že jsem blbá, jak chcete, ale něco jiného je být blbá, něco jiného je být líná učit se dlouhosáhlé dějepisové poznámky. Nebýt toho, utáhnu vyznamenání v pohodě.
2. Ušetřit půlku z kapesnýho každý měsíc- toť jest asi jediná věc, která se mi zadá reálná :D
3. Přispívat sem obden- taky se zdá být reálné, ale někdy prostě není čas /rozuměj chuť/ nebo prostě není co psát, a než psát shitky, radši den počkám, než mě něco napadne. :D
4. Zůstat tu- nemusíte chápat, ale blogů už jsem měla milion a vždycky, když na něj někdo známej přišel, (teď můžu rovnou říct, že už je mi to jedno) uvědomila jsem si, že jsem si vybrala fakt blbou přezdívku, či tak, musela jsem jak největší tupan blog zrušit a založit novej. Hrozně ráda bych tu dlouho zůstala. :)
Tak to by bylo asi vše a určitě se dozvíte, jak to celé dopadlo :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý slušně vyjádřený názor :)